الثلاثاء، 28 يونيو 2011

هعيش وأموت || أهداء من صفحة أنا أسف يا ريس

Do you like this post?

هناك تعليق واحد:

  1. اللهم ارنا فيه عجائب قدرتك ..

    انا مش مسدقة ان المدونه دي معمولة عشان اللى قتل اخواتي .. عشان السفاح

    ياريت تفوقو بقي .. حسي مبارك عايش ال30سنه وقبلهم كمان وهو عميل وجاسوس واحنا مش حسين
    وناهب في ارضنا ومقسمها على الكلاب اللى برة وانا سكتين ومخدناش نصيبنا..
    ومعيش غلابة كتييييير فقرانه وجعانه وهو شبعان ولا حاسس بيهم ..
    حسني مبارك الله يرحمنا منه .. مش عارفه اللى عامل المدونه دي عملها لي واللى لسه بيقول نعم لمبارك بيقول ليه مكنتوش شيفين ولا حسين باللي هو بيعمله لي؟؟؟

    اكيد اللى عامل المدونه دي محسش بطعم المرارة ولا اخوة قتله كلب منهم ولا فلوسه اتنهبت ..

    كل اللى ثايرين بيطالبو بحقهم اتفرمو تحت ايد حسني مبارك واتظلمو سيبوهم بقي ياخدو حقهم ..

    انا ديموقراطيه ودة حرية تعبير لرأي وعارفه ان الرد دة ممكن يتمسح وميتنشرش لكن برضو هكتب وقول كل اللى جوايا ..

    ردحذف

مرحبا بكم في مدونة يوتوب الرئيس مبارك
نتمني ان نرتقي بكم وبتعليقاتكم المفيدة